دسته بندی اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
کد مطلب : 867  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 1277   |   تاریخ درج: دوشنبه, آبان 05, 1399   |   ساعت: 03:17 ب.ظ

 

دریافت اولین مجوز کارگزاری برخط توسط شرکت آینده نگر تبریز/ فعالیت بیمه سی با مجوز رسمی کارگزاری برخط

شرکت کارگزاری بیمه آینده نگر تبریز موفق به کسب اولین مجوز کارگزاری برخط از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.


بر اساس ابلاغ رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت های بیمه ای کشور، شرکت کارگزاری بیمه آینده نگر تبریز به عنوان اولین کارگزاری دارنده مجوز کارگزاری برخط فعالیت می کند و از این پس با عنوان کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز شناخته خواهد شد.
با صدور رسمی پروانه کارگزاری برخط، شرکت آینده نگر تبریز و بیمه سی به عنوان سامانه خرید و مقایسه آنلاین این شرکت از ابتدای آبان ماه 99 با مجوز برخط فعالیت می کند.
بر همین اساس سامانه بیمه سی نیز اولین و تنها سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که دارای مجوز رسمی برخط از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و می تواند خرید مطمئن تری را برای عموم مردم فراهم کند.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت های مهمی را برای تقویت عرضه آنلاین انواع بیمه در کشور آغاز کرده است و صدور مجوز فعالیت برخط از جمله این موارد است.
شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه بیمه آنلاین فعالیت می کند و با ارائه سامانه بیمه سی از ابتدای امسال، اهدافی چون کاهش هزینه های حمل و نقل درون شهری، کاهش خطرات و ریسک های ناشی از مراجعه حضوری، الکترونیکی و آنلاین کردن فرایند صدور انواع بیمه و فراهم آوردن امکان مقایسه سریع برای خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین بیمه نامه را برای مشتریان خود، پیگیری می کند.

نظرات (2)

باعث افتخار هست که مجموعه ای از آذربایجان اولین کارگزاری برخط کشور رو گرفته/آرزوی موفقیت دارم برای شرکت آینده نگر و سامانه خرید و مقایسه آنلاین بیمه ... --ادامه نظر--
11:46:52 1399/11/20
عبداله پور
  
ممنون از توضیح
16:09:17 1399/10/09
آذرمرام
  
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟