دسته بندی اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
کد مطلب : 916  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 511   |   تاریخ درج: يکشنبه, آبان 16, 1400   |   ساعت: 12:00 ق.ظ

 

حضور آینده نگر در نمایشگاه رینوتکس 2021

غرفه اختصاصی کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر میزبان علاقمندان در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری های پیشرفته ربع  رشیدی (رینوتکس 2021 ) است.


کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر و سامانه بیمه سی در در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری های پیشرفته ربع  رشیدی (رینوتکس 2021 ) حضور فعال دارند.

بر همین اساس از عموم مردم دعوت می شود تا در این نمایشگاه حضور یافته و از غرفه اختصاصی کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر و سامانه بیمه سی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز، سالن امیرکبیر، زون فناوری اطلاعات و ارتباطات، شماره 38  دیدن.

نمایشگاه رینوتکس 2021 از 17 تا 21 آبان 1400 در تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت 15 الی 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است، کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز، اولین مجوز کارگزاری بیمه برخط کشور را از بیمه مرکزی دریافت کرده است و در سال 1399 نیز به عنوان فناور برتر آذربایجان شرقی معرفی شده است. این شرکت، از سال گذشته سامانه بیمه سی را به عنوان سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه راه اندازی کرده و به عنوان اولین شرکت کارگزاری شمالغرب کشور در مرکز رشد و فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پذیرفته شده است.

نظرات (0)

 
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟