دسته بندی اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
کد مطلب : 920  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 559   |   تاریخ درج: سه شنبه, دي 14, 1400   |   ساعت: 11:42 ق.ظ

 

خدمات بیمه درمان تکمیلی برای اعضای خانه کارگر و مشمولين بيمه تامين اجتماعي استان آذربایجان شرقی

خانه کارگر آذربایجان شرقی با همکاری شرکت کارگزاری رسمی بیمه آینده نگر تبریز و شرکت سهامی بیمه امید، چندین خدمت بیمه ای از جمله بیمه درمان تکمیلی را برای اعضای خود ارائه می کند.

 


در این طرح بیمه ای اعضای خانه کارگر آذربایجان شرقی می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی طرح مکمل خانواده، بیمه عمر و حوادث و بیمه آتش سوزی منزل مسکونی با بهترین شرایط و کمترین هزینه استفاده کنند.

شرایط ویژه ای در این طرح برای ثبت نام کننده ها در نظر گرفته شده است و برای افرادی که بیمه درمان تکمیلی سال گذشته خود را تمدید می کنند، دوره انتظار در نظر گرفته نخواهد شد.

ثبت نام و بهره مندی از خدمات این طرح بیمه ای آغاز شده است و علاقمندان می توانند تا پایان بهمن 1400 به خانه کارگر تبریز به آدرس اول خیابان آخونی، شرکت کارگزاری رسمی بیمه آینده نگر تبریز به آدرس خیابان ارتش جنوبی، مجتمع ماهان، طبقه سوم، واحد 13 مراجعه نموده و یا به صورت آنلاین از طریق سایت «بیمه سی» به آدرس bimasi.ir اقدام به ثبت نام کنند.

از جمله تفاوت های این طرح با طرح های قبلی بیمه درمان تکمیلی خانه کارگر می توان به اضافه شدن پوشش دندانپزشکی و افزایش سقف پوشش ها نسبت به حق بیمه پرداختی اشاره کرد.

گفتنی است، شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم آینده نگر تبریز با توجه به ریسک بیماری کرونا، کاهش هزینه های مراجعه حضوری و تشویق برای استفاده از خدمات غیرحضوری، شرایط ویژه ای را برای ثبت نام کننده های آنلاین این طرح در سایت بیمه سی تدارک دیده است و افرادی که از طریق اینترنت نسبت به ثبت نام اقدام کنند به میزان 100 هزار تومان حق بیمه کمتری نسبت به مراجعه کننده های حضوری پرداخت خواهند کرد.

کسب اطلاعات بیشتر و دانلود پوستر طرح از طریق آدرس پیج اینستاگرام بیمه سی (instagram.com/bimasi_ir) و کانال رسمی بیمه سی در تلگرام، امکانپذیر است.

نظرات (0)

 
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟