دسته بندی اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
کد مطلب : 921  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 465   |   تاریخ درج: سه شنبه, دي 14, 1400   |   ساعت: 11:44 ق.ظ

 

آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی دانش بنیان های آذربایجان شرقی در سایت بیمه سی

استارتاپ بیمه سی به عنوان استارتاپ مقایسه و خرید آنلاین بیمه امکان خرید بیمه درمان تکمیلی را برای اعضا و کارکنان شرکت های دانش بنیان و فناور آذربایجان شرقی فراهم کرده است.

 


استارتاپ بیمه سی به عنوان استارتاپ مقایسه و خرید آنلاین بیمه امکان خرید بیمه درمان تکمیلی را برای اعضا و کارکنان شرکت های دانش بنیان و فناور آذربایجان شرقی فراهم کرده است. 

مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر و بنیانگذار استارتاپ بیمه سی با اعلام این خبر گفت: بر اساس قرارداد با شرکت بیمه امید و مرکز توانمندسازی شرکت ها، موسسات دانش بنیان و واحدهای فناور آذربایجان شرقی، خدمات جدید بیمه درمان تکمیلی برای فعالان این حوزه ارائه می شود.

ایوب توحیدنیا تاکید کرد: بیمه درمان تکمیلی برای فعالان دانش بنیان و فناور در 5 طرح مختلف با پوشش ها و قیمت های متفاوت ارائه شده است و علاقمندان می توانند با مقایسه بین این طرح ها، یکی از موارد را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر پرداخت نقدی، امکان پرداخت اقساطی به صورت 25 درصد نقد و مابقی 3 فقره چک نیز وجود دارد.

توحیدنیا تاکید کرد: مهلت ثبت نام در این طرح ها تا پایان بهمن 1400 بوده و امکان ثبت نام بعد از این تاریخ وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امکان ثبت نام آنلاین در سایت بیمه سی فراهم شده است، گفت: ثبت نام به صورت آنلاین در سایت بیمه سی به آدرسی bimasi.ir فراهم شده است و امکان مراجعه حضوری به آدرس دفتر شرکت کارگزاری در تبریز، خیابان ارتش جنوبی، مجتمع ماهان، طبقه سوم، واحد 13 نیز وجود دارد.

توحیدنیا در پایان گفت: این طرح برای اولین بار اجرا می شود و هدف از این طرح، حمایت بیمه ای از فعالان حوزه دانش بنیان و فناوران استان است.

گفتنی است، فعالان حوزه دانش بنیان و کارکنان شرکت های دانش بنیان و فناور آذربایجان شرقی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود پوستر طرح از طریق آدرس پیج اینستاگرام بیمه سی و کانال رسمی بیمه سی در تلگرام، امکانپذیر است.

نظرات (0)

 
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟