دسته بندی اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
کد مطلب : 889  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 925   |   تاریخ درج: سه شنبه, اسفند 05, 1399   |   ساعت: 12:00 ق.ظ

 

اعطای مجوز رسمی کارگزاری بیمه برخط به استارتاپ ها

مجوز کارگزاری بیمه برخط به شرکت "کارگزاری بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز" مستقر در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی وابسته به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و چهار استارت آپ دیگر اعطا شد.


معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری  در مراسم اعطای پروانه استارتاپ‌های کارگزاری رسمی آنلاین بیمه  با بیان اینکه تحول اساسی در حوزه بیمه به کمک استارتاپ‌ها رخ داده است، گفت: باهمکاری نزدیک بیمه مرکزی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحولی جدی و ارزشمند در حوزه خدمات بیمه و با کمک استارتاپ ها محقق شده است.
ستاری، با بیان این‌که توسعه، مفهومی فرهنگی و مستلزم ترویج و همکاری تمامی بخش‌ها برای حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق است، ادامه داد:  در روزهای نخست تصور می‌کردیم مفهوم توسعه و تحول سخت افزاری است اما دیری نپایید که دریافتیم که توسعه امری نرم‌افزاری است. ضرورت‌هایی چون حمایت از کالای ایران ساخت، حمایت از کارآفرین داخلی شرکت های خلاق و اهمیت بخشیدن به دارایی‌های فکری، ضرورتی فرهنگی است و باید فرزندانمان را با فرهنگ ‌سازی و ترویج، به نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان، توجه دهیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استارتاپ‌های آنلاین حوزه مالی و بانکی را نمونه موفقی از  خدمات ارزنده استارتاپ‌ها  برای جامعه دانست و افزود:  فین‌تک‌ها امروز  به خوبی جای خالی خدمات در دسترس و کارآمد مالی را پر کرده و با میلیونها تراکنش روزانه بدون خطا، ارزش‌گذاری و اعتماد به استارتاپ‌ها را  به خوبی پاسخ گفتند.  کسب و کارهای سنتی بیمه نیز باید استارتاپ های خلاق نوآور و فعال این حوزه را حمایت کند.
وی با بیان اینکه استارتاپ های حوزه بیمه خدمات را کارآمد و در دسترس می کنند، ادامه داد: به مدد استارتاپ ها زمان دسترسی آسان به خدمات مورد نیاز  ارزان و کارآمد رسیده است.
این کارگزاری ها  امکان مقایسه و ارایه مشاوره آنلاین در خصوص نرخ و شرایط خدمات بیمه به متقاضی خدمات بیمه‌ای، بازاریابی و ایجاد امکان فروش آنلاین در رشته های بیمه ای برای مؤسسات بیمه، نمایندگان آنها و کارگزاران رسمی بیمه و ایجاد امکان واریز آنلاین حق بیمه از طریق اتصال به سیستم های مالی موسسه بیمه  را فراهم خواهند کرد.
شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز از اوایل سال 99 با راه اندازی سامانه بیمه سی، خدمات مقایسه و خرید آنلاین بیمه را در سایت bimasi.ir  فراهم کرده  و علاوه بر فروش انواع بیمه، مشاوره رایگان بیمه ای  را نیز ارائه می کند.
گفتنی است مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی فعالیت خود را از سال 1395 با مشارکت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آغاز نمود و در زمینه های مختلف صنایع شیمیایی، نانو تکنولوژی، زیست پزشکی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و رشته های  فنی و مهندسی فعالیت می نماید. هم اکنون بیش از 25 شرکت در این مرکز مستقر می باشند.

منبع: پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی

نظرات (0)

 
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟