دسته بندی اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
کد مطلب : 939  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 2732   |   تاریخ درج: پنجشنبه, دي 22, 1401   |   ساعت: 10:41 ق.ظ

 

معرفی استارتاپ پاساژ بیمه در سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه

استارتاپ پاساژ بیمه به عنوان ایده ای نو در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه در چهارمین سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه معرفی شد. 


استارتاپ پاساژ بیمه به عنوان ایده ای نو در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه در چهارمین سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه معرفی شد. 
در این پویش فناورانه که رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، هیات عامل بیمه مرکزی و برخی از مدیران صنعت بیمه حضور داشتند، سامانه پاساژ بیمه معرفی شده و مورد بررسی قرار گرفت. 
ایوب توحیدنیا، بنیانگذار سامانه پاساژ بیمه در این برنامه به معرفی مزایای این سامانه پرداخت و گفت: این سامانه با شعار خرید بیمه از حرفه ای ها طراحی شده و پلتفرمی است که در آن بیمه گذاران می توانند، بیمه نامه های خود را از شبکه فروش متخصص صنعت بیمه خریداری کنند. 
وی با اشاره به بخش استعلام خدمات بیمه ای در این سامانه عنوان کرد: تمام بیمه گذاران از جمله سازمان ها و بیمه گذاران حقوقی نیز می توانند برای استعلام بیمه نامه های مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام کنند. 
توحیدنیا هدف از راه اندازی این سامانه را بهره گیری از توان بالای شبکه عظیم فروش بیمه عنوان کرد و گفت: این سامانه فروشنده مستقیم بیمه نامه نیست و در زمینه فروش آنلاین بیمه از توان شبکه عظیم فروش بیمه کشور استفاده خواهد کرد. 
وی اظهار کرد: این سامانه به نوعی بازاریابی آنلاین بیمه را در برنامه کاری قرار داده است و سعی در معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه ای برای خرید انواع بیمه نامه ها از جمله بیمه نامه هایی که هنوز دارای زیرساخت فروش آنلاین نیستند، دارد. 
مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این برنامه فناورانه گفت: پاساژ بیمه یکی از ایده های نو در حوزه اینشورتک است که بخشی از دغدغه های بیمه مرکزی را نیز می تواند پاسخ دهد. 
وی شعار این استارتاپ مبنی بر خرید بیمه از حرفه ای ها را ارزشمند عنوان کرد و گفت: این شعار و مسیر حرکت استارتاپ پاساژ بیمه یک مسیر درست و منطبق بر قوانین بیمه مرکزی است. 
گفتنی است، پاساژ بیمه دارای مجوز رسمی برخط از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و رویکرد جدیدی نسبت به سایر سامانه های ارائه دهنده خدمات آنلاین مقایسه و خرید بیمه ارائه کرده است.  این سامانه امکان استعلام فوری انواع بیمه نامه ها را برای افراد حقیقی و حقوقی اعم از شرکت ها، ارگان ها، نهادها، کارخانجات و ادارات فراهم کرده است و در تلاش است تا بخشی از نیازها و دغدغه های فعالان شبکه فروش بیمه در زمینه راه اندازی زیرساخت های فروش آنلاین را  رفع کند.
سامانه پاساژ بیمه با دعوت از نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه سراسر کشور، امکان ثبت نام رایگان را از روز 13 آذر به مناسبت روز ملی بیمه فراهم نموده و نمایندگان و کارگزاران بیمه در سراسر ایران نیز می توانند با مراجعه به سایت پاساژ بیمه به آدرس  pasajbime.com نسبت به ثبت نام رایگان در این سامانه اقدام کنند.
بر اساس برنامه پیش بینی شده در مراكز استان ها حداكثر تعداد ١٠ كارگزار و ١٠ نماينده از هر شركت بيمه و در ساير شهرستان ها حداكثر تعداد ٥ كارگزار و ٥ نماينده از هر شركت بيمه امکان ثبت نام خواهند داشت و اولویت با نمایندگان و کارگزارانی خواهد بود که سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نظرات (0)

 
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟